På bättringsvägen!

Fortfarande sjuk, och håller på att bli galen här hemma! Jag blir så rastlös och samtidigt irriterad över att jag inte orkar göra något. Har inte lika hög feber längre, men är fortfarande väldigt matt och blir trött efter minsta ansträngning. Nästan alltid när jag har feber så är det eftermiddags feber, någon annan som brukar ha det? JAg är iallfall feberfri på förmidagen och sen på eftermiddagen slår det till och jag ligger däckad. Men igår hade jag tur och var feberfri fram till ca 19, men då blev inte inte lika hög som de andra dagarna så det går åt rätt håll iallfall.
 
Tog ut hundarna en sväng idag, och tog även med mig kameran och knäppte lite kort när de lekte i snön.
 
Två Crazy hundar som älskar snön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se