Första jobbdagen

Idag var första jobbdagen efter 17 dagars ledighet. Det var väldigt segt att ta sig upp när klockan ringde imorse, tror jag snoozade i 45 min. Men dagen gick ganska så snabbt måste jag ändå säga.

När jag kom hem från jobbet åkte jag nästan direkt ut till Billsta. Skulle rida Pride på en av barnlektionerna. Idag var han väldigt springig och i galoppen bytte han hela tiden. Tror det hela berodde på överskottsenergi plus att sadeln jag red med idag inte låg hundra. Han har nämligen reagerat på en annan sadel förut som vi trodde skulle passa honom bra men som var katastrof. Han är en känslig herre, men i såna här lägen är det endast positivt!

Nu har jag landat i sängen och är super trött, så godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se