Helgens uppdrag

Hela helgen har vi hållt på och gjort om i vardagsrummet här hemma, så har inte hunnit med så mycket annat. Det vi gör nu under helgen är att måla om väggar och öppna spisen, inklusive en fondvägg. Idag ska vi även byta golv och skruva ihop alla nya möbler som mamma och jörgen varit och köpt. Har alltså haft fullt upp med det och känns som om helgen bara flugit iväg. Men vi får ett fräscht vardagsrum, vilket är väldigt skönt!
 
Snart ska jag åka ut till Joice och idag rider Emma med på Snabb. Även mitt kusinbarn Tilde följer med ut och ska få rida lite på joice. Tänkte rida i en av hagarna idag, och hoppas på att Joice är lite lugnare både i hanteringen och ridningen idag. Igår krånglade hon även när jag gjorde iordning henne. Hon gick fram å tillbaka och vägrade stå still när jag lindade benen å skulle tränsa. Men som sagt, hon tycker nog det är kul att få komma igång igen!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se