Min helg

Ja, vart ska jag börja? den blev inte riktigt som tänkt. Det blev en utgång i fredags, men inte med de från stallet utan med en mycket saknad gymnasievän! Kvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig kanske, inget som jag kommer gå in närmare på. Meeen lördagen tillbringades i sängen, på toalettgolvet och i soffan...Haha!
 
Till kvällen hade jag bjudit över några vänner på middag så det var bara att bita ihop och ställa sig å laga mat, men det var trevligt att de kom, annars hade jag nog aldrig piggnat till ;)
 
Idag åkte jag som planerat till södertälje Ridklubb för att titta på Emma och Carina. Falcon var väldigt spänd men istället för att bli tittig och larvig som han kan bli hemma, så blev han nästan lugnare och lite instängd i sig själv. Kom hem mitt på dagen någon gång och resten av dagen har tillbringats i soffan.
 
Blev ett väldigt osammanhängade inlägg, men har inte haft orken att ens logga in på bloggen eller starta datorn i helgen.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se