Pride

I måndags red jag Pride i samma grupp som vanligt. Eftersom han reds i söndags så var han inte alls så pigg och på tårna som han brukar vara på just måndagar. Han stod till och med stilla hela tiden när jag hoppade upp, och väntade tills jag sa åt honom att gå, haha!
 
På lektionen var det lite hoppning. Det var tre hinder längst en långsida och vi hoppade då i ström. Pride blev ganska så stressad, så några gånger fick jag komma själv på hindrena och då var han mycket lugnare. Blev ingen höjd eftersom det är en barngrupp, men var roligt att skutta lite iallafall. Vi ska även hoppa på fredag på min vanliga lektion så ska bli roligt. Får se vilken häst man får bara ;)
 


Kommentarer
Postat av: leavanny.blogg.se /2013-02-03 / 14:06:51
hemsida: http://leavanny.blogg.se/

Fin bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se