sista dagen på denna helg

Idag var Joice inte alls lika pigg som igår, men igår fick hon springa av sig en hel del. Tror även att hon inte var lika pigg idag eftersom det var ganska så jobbigt för henne att rida på ängen. Eftersom det är kramsnö längst ner men pudersnö uppepå så gick hon igenom ungefär vartannat steg. Blev väldigt hackigt. Men hon fick röra lite på sig iallafall. Red några varv och sen fick Tilde hoppa upp och rida lite. Hon travade lite grann men blev mest skritt då jag tror att hon tyckte det var lite svårt att trava i snön. Hon är inte van att rida större hästar och definitift inte i snön, men tycker att hon gjorde det bra ändå! Sen fick även hennes lillebror Gustav skritta lite på både Joice och Snabb!
 
Imorgon är det jobb igen, känns som om denna helg gått super fort! Nästa helg ska jag verkligen ta tillvara på, göra det som jag känner för och bara njuta av att vara ledig!
 
Ge mig sommar nu tack
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se