Dagens ridpass

Har varit soligt hela dagen, men strax innan jag skulle åka ut till Joice så kom värsta skuren. Men hon vilade igår så hon behövde ridas så var bara att dra på sig regnkläderna. Men som tur var så minskade styrkan på regnet så det var inte så farligt ändå. Jag red till ridbanan och det var både bommar och hinder framme så hon var väldigt spänd när jag först kom dit. Men hon slappnade av mer och mer. travade lite bommar som låg på en båge och sedan skuttade jag två små hinder. Hon sög på bra till hindrena och det kändes super bra. Bommarna gick lite sådär till en början men sen så kom hon igång och även det kändes bra, men hon blev aldrig helt avslappnad. Men i det stora hela är jag nöjd.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se