Fölmys

När jag kom till stallet så gick jag först till Griffan och fölet. Fölet har blivit så social nu vilket är väldigt roligt. Det var några dagar sedan jag var i deras hage och var stor skillnad bara från sist. Tanken var att jag skulle ta kort, men hon var så närgången så det blev svårt. Men fick några bilder iallafall. Men hon är så gudomligt söt! När jag satt där i hagen så kom hon som sagt fram direkt och ville nosa och ha sig. Kliade henne på halsen vilket tycktes uppskattas väldigt mycket. Sen fick hon något ryck och rusade runt som en tok, och varje gång hon sprang förbi mig så tittade hon lite busigt och gjorde en brall. Kändes nästan som om hon försökte få med mig i leken.
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Linn Forsström - livet på Stuteri Ängsbacken /2013-06-26 / 15:49:39
hemsida: http://linnforsstrom.blogg.se

Gisses vilket vackert huvud! Älskar tecknet, helt bedårande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se