Hopptävling

Idag blev det en tidig uppstigning då jag skulle vara i stallet 07.30 . Vi hade nämligen en Lokalhopptävling på ridklubben! På förmiddagen hade vi 5st ponnyklasser och direkt efter det körde vi igång med 5st hästklasser, så det blev en väldigt lång dag. Men allt rullade på bra, blev några få avramlingar men annars lyckades de flesta hålla sig kvar på hästryggen ;) Det jag tycker var mest spännande under hela dagen var alla unghästar, vissa hoppade en halvmeter högre än vad de behövde, vissa var studsiga och tokiga mellan hindrena, medan andra bara var en dröm att se på! Detta tog hela dagen, var inte hemma förrän 19.30 så Joice fick en vilodag.

Vi hade även 4st ponnyer och 3st hästar från ridskolan som var med och tävlade. Vissa har aldrig varit med förut medan vissa har varit med några gånger. Jag hade även kameran med mig så såfort jag har redigerat bilderna så kommer de upp här på bloggen. Fotograferade våra hemmaekipage men även lite av det övriga startfältet.

Katarina Dahlin - Canna, 1m, Avd B


Kommentarer
Postat av: Katarina /2013-06-16 / 23:11:50

Vilken fin bild du har tagit på Canna!!! Du är verkligen duktig på att fota :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se