Lördagen

Idag var det fullt fix inför morgondagens hopptävling på Järna Ridklubb! Nu håller vi tummarna för att regnet drar förbi snabbare än vad som visas så vi slipper regn halva dagen. Men när det mesta var fixat så åkte jag ut till Joice. Min lillasyster Matilda följde med på cykel och Emma följde med på Snabb. Vi red till akarn och turades om att rida litegrann så att även lillsyrran skulle få rida lite. Dock fick hon rida snabb då det är lite mer rätt storlek för henne.
 
Vi red till akarn, en sjö som ligger i närheten. Där badade vi med hästarna och hade det härligt en stund. Vi tog av sadlarna så Matilda satt bakom mig på Joice. Tror lillsyrran uppskattade det väldigt mycket. Var även några andra där som filmade när vi badade med dem, haha!
 
Var även och köpte en tomkörningsgjord idag till ett kanonpris, så nu ska vi börja tömköra lite hade jag tänkt. Tror det kan hjälpa en hel del att jobba henne mer från backen, plus att jag får bättre kondition ;)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se