I'm Back!

Nu var det länge sedan jag skrev ett inlägg här. Men jag är nu hemma från semestern och tillbaka i vardagen igen. Vistelsen i Thailand var riktigt härlig! Framförallt att komma till solen och få svettas istället för att frysa arslet av sig. Vissa dagar tog vi utflykter till olika öar, och andra dagar tog vi det lugnt på stranden! Dock var det så varmt att det knappast gick att ligga uppe en längre stund innan man behövde ner i vattnet igen för att svalka sig.
 
Vi red även elefant. Först var jag emot det, ville inte rida elefant. Detta för att inte bidra till denna elefanthandel, då man verkligen inte vet hur de behandlas. Men tanken att få sitta på elefanten lockade och det tog över. Till en början satt jag där i korgen tillsammans med syrran, men sen fick jag hoppa ner å sitta på elefantens nacke. Var lite vingligt till en början å jag var lite skraj för att ramla ner, men efter en stund så kändes det mycket säkrare! Syrran har en del bilder, men jag har inte fått dem ännu. Men när jag får tillgång till dem så kommer det upp lite bilder här.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se