Tömkörning

Idag började jag med att longera henne för att se hur det såg ut när hon rörde sig. Såg ingen hälta i något utav varven så då valde jag att tömköra henne.

Det var ganska länge sedan sist nu men tror att polletten trillade ner sist för kunde börja där vi avslutade då. Tidigare är det Lotta som tömköra henne då hon har mer kunskap om det men idag blev det min tur. Dick var hon med hon instruerade hur jag skulle göra när hon "flippar ur". Hon har det jobbigt när man ska byta varv och då blir det protester i form av stegringar och fly åt sidan. Men när hon väl förstått vad jag menar så går det super bra! Blir tömkörning imorgon igen och kanske att det blir lite bilder också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Design gjord av arbelund.blogg.se